常見問題

 

Katering到會點運作我哋嘅合作餐廳一接到order就會開工準備您嘅外賣,Katering既外賣速遞員會負責運送食物,確保嘅你指定送出嘅時間同日子準時送到。

Katering到會有咩餐廳揀?Katering到會擁有好多唔同種類嘅餐廳,希望滿足唔同口味嘅大家!因為唔係所有嘅餐廳都接受大份量嘅訂單,所以Katering到會入面嘅餐廳都係我哋經過嚴格挑選同審核之後選擇嘅餐廳,保證高質素、對於處理食物亦十分高要求!

Katering到會到會同直接喺餐廳嗌有分別?我哋一直鼓勵餐廳以餐廳原價製訂餐單嘅價錢,但當然亦有例外啦,所有請大家落單之前都睇清楚價錢,Katering到會喺網站入面清楚列明所有食物嘅價格,減低造成混淆同誤會嘅機會。

關於收費

每次order到會要收幾錢?無論外賣食物份量嘅多定少,所有嘅外賣運送費用一律200蚊,我哋會將您嗌嘅到會送到您門口!

設最低消費每間餐廳嘅最低消費都唔一樣㗎,如果有最低消費嘅話,就會嘅您落單嘅時候見到一個提醒,而多數嘅餐廳最低消費都係1000蚊。

關於到會運送

嗌完食要等幾耐?視乎您訂嘅外賣份量,我哋嘅外賣運送一般都一律需要72小時前落單。有啲餐廳嘅準備時間會短啲,所以如果您急住嗌外賣,我哋都會通知餐廳盡量提供協助。

如果您想order超多人份量嘅外賣,就請去客製訂單呢度睇下詳情先落order喇!

我叫完到會點樣送嚟?當您要嘅外賣製作完畢之後,喺您指定嘅日子同時間,Katering到會嘅速遞員就會負責運送食物俾您落order時寫嘅地址㗎喇。

幾點可以嗌到會Katering到會每日朝早直到夜晚9點半之前都接受order㗎!但係唔同餐廳嘅營業時間都唔同,所以如果您有特別要求,記住去客製訂單查詢同落單喇!

啲嘢食送到嚟點包裝?外賣嘅包裝以餐廳嘅設計為準,Katering到會選擇嘅餐廳都會盡量用保溫嘅外賣盒設計,確保送到您手上嘅時候keep住咁新鮮!如果您對外賣包裝有任何意見,歡迎email我哋 support@katering.com.hk,我哋會為您向餐廳轉達意見。


想加單?您可以聯絡我哋嘅客戶服務團隊support@katering.com.hk,我哋一定會盡力幫您,等您想食咩就食咩!

可唔可以自己拎到會 我哋暫時唔接受到會 自取嘅服務。

到會遲咗嚟?有時突發狀況的確會影響我哋到會 運送,亦可能令過程出現延誤。我哋會同您保持聯絡,當發電您嘅訂單有可能會出現延誤,會即時通知您作出安排。

發現到會出咗錯?我哋有專屬嘅團隊負責Katering到會嘅客戶服務,由您下單到收到到會 嗰一刻,我哋都希望做到100分!所以如果您有咩意見,或者喺到會運送上有咩搞錯咗,都歡迎send email去support@katering.com.hk或者打電話搵我哋!

到會到嗰陣我唔係度可以點算?如果您知道到會 送到嘅時候您拎唔到既話,請打早啲打電話通知我哋,作出安排。到會 送到之前,Katering嘅到會速遞員會親自致電您嘅電話,如有任何狀況,會透過我哋嘅客戶服務聯絡您。請記得check清楚您嘅電話同email,同我嘅保持聯絡喇!

如果我哋真係無法同您聯絡,我哋嘅到會速遞員亦會預留15分鐘嘅時間先會離開。如果發生以上嘅情況,Katering到會仍然會為呢一次嘅到會運送收費。避免唔愉快嘅事件發生,請您喺指定嘅到會運送時間前,再三check清楚填寫嘅時間、地址係咪正確無誤。

仲有疑問未解答到?

即刻打+852 6855 6500 搵我或電郵至support@katering.com.hk詢啦。